Lumen в Unreal Engine 5 — це технологія комп'ютерної графіки для симуляції світла.
Як в Unreal Engine 5 відключити Lumen та інші візуальні ефекти для покращення продуктивності роботи редактора і покращення комфорту роботи, особливо на старих відеокартах.
Дивіться презентацію разом зі зображеннями: https://docs.google.com/presentation/d/1uGQyR0JDpq-cXN1vdvwo6cOnaefR8j7LbMfi2QJDXmA/
Або читайте текстову версію:
1) Заходимо в налаштування проекту:
Edit — Project Settings — Engine — Rendering
2) Відключаємо Lumen як глобальне динамічне освітлення і метод віддзеркалення, зменшуємо якість згладжування, відключаємо віртуальні тіньові мапи.
Dynamic Global Illumination Method — None
Reflection Method — Screen Space
Anti-Aliasing Method — Temporal Anti-Aliasing (TAA)
Shadow Map Method — Shadow Maps
Як результат, ми маємо значне покращення продуктивності на старих відеокартах.
3) Відключаємо ефекти Bloom, авто-експозиції, ambient occlusion, motion blur (розмиття у русі).
Відключити (прибрати галочку):
- Bloom
- Ambient Occlusion Static Fraction (AO for baked lighting)
- Ambient Occlusion
- Auto Exposure
- Motion Blur
Як результат, ми маємо невеликий бонус до продуктивності і працювати в редакторі стало набагато комфортніше для очей.
Дякую за увагу!
Можливо вас зацікавлять індивідуальні уроки по Unreal Engine.
Коментарі
Дописати коментар