Перейти до основного вмісту

Як відключити Lumen в UE5 - Unreal Engine 5

Lumen в Unreal Engine 5 — це технологія комп'ютерної графіки для симуляції світла. 

Як в Unreal Engine 5 відключити Lumen та інші візуальні ефекти для покращення продуктивності роботи редактора і покращення комфорту роботи, особливо на старих відеокартах.

Дивіться презентацію разом зі зображеннями: https://docs.google.com/presentation/d/1uGQyR0JDpq-cXN1vdvwo6cOnaefR8j7LbMfi2QJDXmA/

 

Або читайте текстову версію:

1) Заходимо в налаштування проекту: 

Edit — Project Settings — Engine — Rendering   

 

2) Відключаємо Lumen як глобальне динамічне освітлення і метод віддзеркалення, зменшуємо якість згладжування, відключаємо віртуальні тіньові мапи.

Dynamic Global Illumination Method — None

Reflection Method — Screen Space

Anti-Aliasing Method — Temporal Anti-Aliasing (TAA)

Shadow Map Method — Shadow Maps

 Як результат, ми маємо значне покращення продуктивності на старих відеокартах. 

 

3) Відключаємо ефекти Bloom, авто-експозиції, ambient occlusion, motion blur (розмиття у русі). 


Відключити (прибрати галочку): 

  • Bloom 
  • Ambient Occlusion Static Fraction (AO for baked lighting)
  • Ambient Occlusion 
  • Auto Exposure 
  • Motion Blur

Як результат, ми маємо невеликий бонус до продуктивності і працювати в редакторі стало набагато комфортніше для очей.

Дякую за увагу! 

Можливо вас зацікавлять індивідуальні уроки по Unreal Engine.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комбінації клавіш Unreal Engine. Посібник для дизайнерів

Посібник з використання гарячих клавіш в Unreal Engine для дизайнерів, українською мовою

Індивідуальні уроки по Unreal Engine для дітей

       Вітаю. Мене звати Андрій Ігорович. Вже не перший рік я надаю послуги репетитора з математики та інформатики. Сьогодні я хочу розповісти про особливу тему, а саме — уроки по Unreal Engine для дітей . Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій і комп ’ ютерна графіка є яскравим проявленням цього розвитку. Відеоігри, архітектурна візуалізація, симуляції у віртуальній реальності – це все стало можливим завдяки розвитку комп’ютерної графіки. Однією з переводих програм для відтворення 3 D -графіки у реальному часі є Unreal Engine — багатогранний інструмент для візуалізації дизайну, створення фільмів і розробки відеоігор на будь-який смак, будь-то комп’ютерні, консольні, мобільні, у віртуальній чи   доповненій реальністі. На моєму каналі ви вже могли бачити деякі безкоштовні відеоуроки по Unreal Engine . Сьогодні я хочу повідомити, що я також надаю платні індивідуальні уроки по Unreal Engine . Я пропоную самостійно розроблений навчальний план, в якому спочатку розляне

7 порад по левел-дизайну, як зробити рівень цікавішим

Практики левел-дизайну, що допоможуть будувати кращі рівні, незалежно від жанру чи масштабу.