Перейти до основного вмісту

Комбінації клавіш Unreal Engine. Посібник для дизайнерів

Посібник з використання гарячих клавіш в Unreal Engine для дизайнерів, українською мовою

Автор оригіналу: Jakub Pander. Джерело: Unreal Engine Tech Blog

    Привіт, мене звати Якуб Пандер. Я геймдизайнер і дизайнер рівнів в Carbon Studio, де ми створюємо ігри для віртуальної реальності для всіх можливих платформ. Сьогодні я хочу поділитися тим, що дізнався під час трирічної подорожі з Unreal Engine 4. Тема цієї статті - оптимізація робочого процесу дизайнера за допомогою комбінацій клавіш та інших корисних речей.

Ідея для написання виникла тоді, коли я розпочав писати супроводжувальні листи своїм студентам, коли вони створювали прототипи перших рівнів на Unreal Engine. Через брак досвіду деєкі з них боролися з базовими діями і задавали такі запитання, як то "Як розташувати блоки ідеально в піксельній сітці?", "Чи можу я перенести половину рівня трішки вище?", "Мені потрібно копіювати цей елемент цілком чи частинами?" та інші. Від самого початку своєї подорожі з Unreal Engine я намагався знайти свободу дій, які б допомогли мені ефективніше виконувати самі елементарні завдання. В процесі цього кожне скорочення/гаряча клавіша/підказка потрапляли до мого віртуального блокноту, який зростав впродовж місяців.

Комбінації гарячих клавіш

Selection: (вибір, обрання, селекція)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Індивідуальні уроки по Unreal Engine для дітей

       Вітаю. Мене звати Андрій Ігорович. Вже не перший рік я надаю послуги репетитора з математики та інформатики. Сьогодні я хочу розповісти про особливу тему, а саме — уроки по Unreal Engine для дітей . Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій і комп ’ ютерна графіка є яскравим проявленням цього розвитку. Відеоігри, архітектурна візуалізація, симуляції у віртуальній реальності – це все стало можливим завдяки розвитку комп’ютерної графіки. Однією з переводих програм для відтворення 3 D -графіки у реальному часі є Unreal Engine — багатогранний інструмент для візуалізації дизайну, створення фільмів і розробки відеоігор на будь-який смак, будь-то комп’ютерні, консольні, мобільні, у віртуальній чи   доповненій реальністі. На моєму каналі ви вже могли бачити деякі безкоштовні відеоуроки по Unreal Engine . Сьогодні я хочу повідомити, що я також надаю платні індивідуальні уроки по Unreal Engine . Я пропоную самостійно розроблений навчальний план, в якому спочатку розляне

7 порад по левел-дизайну, як зробити рівень цікавішим

Практики левел-дизайну, що допоможуть будувати кращі рівні, незалежно від жанру чи масштабу.