Практики левел-дизайну, що допоможуть будувати кращі рівні, незалежно від жанру чи масштабу.
Я розпочинаю з декількох блоків будь-якого розміру і з'єдную їх разом. Для простоти я візьму три прямокутника, але кількість і форма можуть бути будь-якими. Маємо лінійний простір, де є початок і кінець. Це грубий і примітивний, але вже робочий рівень.
Прямі маршрути — це нудно. Гравець бачить рівень цілком і готовий до будь-якого сюрпризу. Наступний етап: скрутити маршрут зигзагом. Так ми сховаємо майбутні кімнати від погляду гравців. Нехай рівень плентається, так ви зможете тримати гравців насторожі і дивувати їх новими ситуаціями.
У вашій квартирі напевно є кухня, ванна і спальня. У кожного простору своя тема і своє призначення. Теж саме і з рівнем. Поділіть його на частини і привласніть теми: пісок, ліс, скелі, лабораторія, площа, порт. Так у кожного простору буде своя тема, яку можна розвивати, а гравці не занудьгують ходити по однаковому оточенню.
3. Форми
Простори з прямими кутами це нудно. Особливо тоді, коли повторювати їх знову і знову. А ще, вони навряд чи підходять під ваші теми. Розбавте рівень діагональними лініями або додайте інших форм: трикутник, півколо.
4. Дослідження
Якщо гравець отримує щось без зусиль або безкоштовно, це не викликає емоцій. Щоб нагорода стала бажаною, її треба заховати або давати через випробування. Робіть маленькі непримітні простори на рівні. У них можна ховати скарби, аптечки або колекційні предмети.
5. Вертикальність
Висота — головна відмінність 2D від 3D простору. Користуйтеся цим, не робіть рівні плоскими. Створюйте рампи, сходи, платформи. Якщо на рівні є природний ландшафт, то робіть ями, схили, пагорби і нерівності. До речі, висота теж допомагає ховати контент або нагороду.
6. Взаємодія
Якщо на рівні немає інтерактивності, то він здається мертвим. Дайте гравцям погратись з чим-небудь. Це можуть бути прості речі, на зразок дзвінка на велосипеді або клавіші на роялі. А може бути важіль, який відкриває двері чи опускає міст. Такі невеликі головоломки роблять рівень живішим.
7. "Вау-момент"
На останок, потрібно додати вишню на торті. Щось таке, що перевершить очікування гравця і запам'ятається надовго. Це може бути втеча на возі від дракона або кнопка антигравітації, яка переверне весь рівень догори ногами. Варіантів може бути безліч.
Усі ці правила можна застосовувати в будь-якому порядку і в будь-якій кількості. Все залежить від ваших потреб і завдань.
Зрозуміло, що існують й інші способи створювати рівні. Я навів лише короткий набір тих засобів, що використовую сам. Діліться своїм досвідом, буду радий дізнатися інші.
Дякую!
Автор: Кирило Буянін (Кирилл Буянин / Kirill Buyanin)
Джерело: https://gdcuffs.com/interesting-lvl-design/
Переклад: Андрій Михайленко (Andrii Mykhailenko)
Підписуйтеся на сповіщення про нові статті: https://t.me/ualeveldesign
Коментарі
Дописати коментар