Перейти до основного вмісту

7 порад по левел-дизайну, як зробити рівень цікавішим

7 порад по левел-дизайну, як зробити рівень цікавішим

Практики левел-дизайну, що допоможуть будувати кращі рівні, незалежно від жанру чи масштабу. 


Привіт! 

Останнім часом я розбирав багато рівнів розробників-початківців. У всіх були схожі помилки, які повторюються від рівня до рівня. Я зібрав невеликий список правил, що допоможуть зробити ваші рівні цікавішими. 

Щоб продемонструвати ці правила на практикиці, я буду створювати рівень крок за кроком. На схемі Start - це старт і початок. End - фініш і кінець рівня.

Початок і Level Design

Я розпочинаю з декількох блоків будь-якого розміру і з'єдную їх разом. Для простоти я візьму три прямокутника, але кількість і форма можуть бути будь-якими. Маємо лінійний простір, де є початок і кінець. Це грубий і примітивний, але вже робочий рівень. 


Видимість в дизайну рівнів

1. Видимість 

Прямі маршрути — це нудно. Гравець бачить рівень цілком і готовий до будь-якого сюрпризу. Наступний етап: скрутити маршрут зигзагом. Так ми сховаємо майбутні кімнати від погляду гравців. Нехай рівень плентається, так ви зможете тримати гравців насторожі і дивувати їх новими ситуаціями.


Теми і дизайн рівнів

2. Теми 

У вашій квартирі напевно є кухня, ванна і спальня. У кожного простору своя тема і своє призначення. Теж саме і з рівнем. Поділіть його на частини і привласніть теми: пісок, ліс, скелі, лабораторія, площа, порт. Так у кожного простору буде своя тема, яку можна розвивати, а гравці не занудьгують ходити по однаковому оточенню.


Форми на рівнях відеоігор

3. Форми 

Простори з прямими кутами це нудно. Особливо тоді, коли повторювати їх знову і знову. А ще, вони навряд чи підходять під ваші теми. Розбавте рівень діагональними лініями або додайте інших форм: трикутник, півколо.


Дослідження в дизайні мап

4. Дослідження 

Якщо гравець отримує щось без зусиль або безкоштовно, це не викликає емоцій. Щоб нагорода стала бажаною, її треба заховати або давати через випробування. Робіть маленькі непримітні простори на рівні. У них можна ховати скарби, аптечки або колекційні предмети.


Вертикальність і левелдизайн

5. Вертикальність 

Висота  головна відмінність 2D від 3D простору. Користуйтеся цим, не робіть рівні плоскими. Створюйте рампи, сходи, платформи. Якщо на рівні є природний ландшафт, то робіть ями, схили, пагорби і нерівності. До речі, висота теж допомагає ховати контент або нагороду.


Взаємодія з оточенням в дизайну рівнів

6. Взаємодія 

Якщо на рівні немає інтерактивності, то він здається мертвим. Дайте гравцям погратись з чим-небудь. Це можуть бути прості речі, на зразок дзвінка на велосипеді або клавіші на роялі. А може бути важіль, який відкриває двері чи опускає міст. Такі невеликі головоломки роблять рівень живішим.


"Вау-момент" в левел-дизайні

7. "Вау-момент"

На останок, потрібно додати вишню на торті. Щось таке, що перевершить очікування гравця і запам'ятається надовго. Це може бути втеча на возі від дракона або кнопка антигравітації, яка переверне весь рівень догори ногами. Варіантів може бути безліч.


Усі ці правила можна застосовувати в будь-якому порядку і в будь-якій кількості. Все залежить від ваших потреб і завдань. 

Зрозуміло, що існують й інші способи створювати рівні. Я навів лише короткий набір тих засобів, що використовую сам. Діліться своїм досвідом, буду радий дізнатися інші. 


Дякую!


Автор: Кирило Буянін (Кирилл Буянин / Kirill Buyanin

Джерело: https://gdcuffs.com/interesting-lvl-design/ 

Переклад: Андрій Михайленко (Andrii Mykhailenko) 


Підписуйтеся на сповіщення про нові статті: https://t.me/ualeveldesign 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комбінації клавіш Unreal Engine. Посібник для дизайнерів

Посібник з використання гарячих клавіш в Unreal Engine для дизайнерів, українською мовою

Індивідуальні уроки по Unreal Engine для дітей

       Вітаю. Мене звати Андрій Ігорович. Вже не перший рік я надаю послуги репетитора з математики та інформатики. Сьогодні я хочу розповісти про особливу тему, а саме — уроки по Unreal Engine для дітей . Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій і комп ’ ютерна графіка є яскравим проявленням цього розвитку. Відеоігри, архітектурна візуалізація, симуляції у віртуальній реальності – це все стало можливим завдяки розвитку комп’ютерної графіки. Однією з переводих програм для відтворення 3 D -графіки у реальному часі є Unreal Engine — багатогранний інструмент для візуалізації дизайну, створення фільмів і розробки відеоігор на будь-який смак, будь-то комп’ютерні, консольні, мобільні, у віртуальній чи   доповненій реальністі. На моєму каналі ви вже могли бачити деякі безкоштовні відеоуроки по Unreal Engine . Сьогодні я хочу повідомити, що я також надаю платні індивідуальні уроки по Unreal Engine . Я пропоную самостійно розроблений навчальний план, ...