Я помітив, що багато людей не використовує референси при створенні середовища. Це величезна помилка. Референси — це те, що слід використовувати завжди і на кожному етапі в процесі створення рівня.
Ось 5 різних типів референсів, якими я користуюсь.
1. Архітектура (Architecture reference)
Збирайте зображення будівель, вулиць, магазинів, провулків тощо.
У процесі збирання архітектурних референсів ви отримаєте чіткіше уявлення про те, що саме вам потрібно буде створити в архітектурних деталях, а також які ресурси наповлення локації (prop assets) вам для цього знадобляться.
2. Довкілля/середовище/оточення (Environment reference)
3. Світло (Light reference)
Світлові референси — це все те, що має значення для освітлення оточення, яке ви намагаєтесь створити.
Це день? Ніч? Вечір?
Дощ?
Хмарно?
Туман?
Наскільки тепло чи холодно? Температура впливає на освітлення.
Все це визначатиме вигляд освітлення в навколишньому середовищі.
4. Реквізити (Prop reference)
Примітка: слово prop (реквізит) як правило є синонімом до якоїсь моделі на ігровому рівні. Тобто всього наповнення ігрової локації, за виключенням основної геометрії. Яскравий приклад: Half-Life 2 має багато таких "реквізитів".
5. Натхнення (Inspiration reference)
Збір референсів зі стилю та натхнення є візуальним та емоціональним еталоном (референсом). Емоційна реакція на зображення визначатиме, чи саме це зображення вам потрібне. Якщо зображення не викликає емоційної реакції, то знайдіть образ (зображення), який це робить.
Кожен тип має своє пряме призначення. Для дизайну своїх рівнів ви можете зібрати стільки, скільки необхідно для всіх п’яти.
Порада: намагайтеся уникати збору референсів, які мають мало спільного з тим, що ви створюєте. Зберайте лише референси, які близькі до того, що ви збираєтеся створити.
Переглядаючи список, який ви створили в минулому розділі, ви зможете побачити, які активи (ассети/assets) вам потрібні. Використовуйте наступні два веб-сайти, щоб проводити пошуки та збирати референсні зображення.
Зосередьтеся на 2-3 хороших зображення для кожної будівлі та реквізитів (моделі) у вашому оточенні. Краще вибрати мало, ніж багато. Проблема зі збором великої кількості референсних зображень полягає в тому, що ви почнете включати різноматітні аспекти форм, котрі будуть конкурувати між собою.
Не ускладнюйте.
Часто досить мати лише 1-2 зображення архітектурних референсів.
Після того, як ви зберете усі референси, гарною їдеєю буде розташувати усі зображення на одному полотні.
Ваше завдання для закріплення знань:
- Зберіть фотореференси для оточення, яке ви створюєте.
- Перейдіть на веб-сайти:
Images.google.com
Flickr.com
pinterest.com - Це хороші веб-сайти для початку. Далі ви зможете продовжувати пошуки й на інших веб-ресурсах.
- Зберіть 2-3 зображення для кожної будівлі, освітлення та реквізиту, які ви хочете мати на вашій мапі.
- Розмістіть зібрані референси на одному зображенні
Коментарі
Дописати коментар