Мої вітання!
Головна мета, з якою я створив цей блог: надати навчальні матеріали українською мовою по темі дизайну рівнів.
(Дизайн рівнів / левел дизайн / мапінг / level design / environment design / game mapping).
Дизайн рівнів - це дисципліна в розробці відеоігор, яка включає в себе створення локацій, оточення, місій і завдань. Зазвичай це робиться за допомогою редактора рівнів — програми, спеціально призначеної для таких цілей.
У цьому блозі ви зможете читати про дизайн рівнів, розробку відеоігор і модифікацій для комп'ютерних ігор українською мовою. Розглянемо принципи роботи ігрових рушіїв, редакторів рівнів, 3Д-графіки та інструментаріїв (СДК/SDK).
Окрім того, тут пересікатимуться теми архітектури, картографії, ігрового дизайну (game desing), 3Д-моделювання (3D modeling), малювання та інших галузей мистецтсва, які мають тісний зв'язок з процесом створення мап для відеоігор.
Блог буде наповлено статтями як з особистого досвіду, так і перекладами з інших мов.
Блог створено для збереження корисних знань з практики створення віртуальних світів, архітектурних споруд та креативних місцевостей в симбіозі з цікавим ігроладом (геймплеєм / gameplay).
Коментарі
Дописати коментар