Перейти до основного вмісту

Для чого створено цей блог

Мої вітання! 

Головна мета, з якою я створив цей блог: надати навчальні матеріали українською мовою по темі дизайну рівнів. 

(Дизайн рівнів / левел дизайн / мапінг / level design / environment design / game mapping).

Дизайн рівнів - це дисципліна в розробці відеоігор, яка включає в себе створення локацій, оточення, місій і завдань. Зазвичай це робиться за допомогою редактора рівнів — програми, спеціально призначеної для таких цілей.

У цьому блозі ви зможете читати про дизайн рівнів, розробку відеоігор і модифікацій для комп'ютерних ігор українською мовою. Розглянемо принципи роботи ігрових рушіїв, редакторів рівнів, 3Д-графіки та інструментаріїв (СДК/SDK). 

Окрім того, тут пересікатимуться теми архітектури, картографії, ігрового дизайну (game desing), 3Д-моделювання (3D modeling), малювання та інших галузей мистецтсва, які мають тісний зв'язок з процесом створення мап для відеоігор. 

Блог буде наповлено статтями як з особистого досвіду, так і перекладами з інших мов. 

Блог створено для збереження корисних знань з практики створення віртуальних світів, архітектурних споруд та креативних місцевостей в симбіозі з цікавим ігроладом (геймплеєм / gameplay).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Комбінації клавіш Unreal Engine. Посібник для дизайнерів

Посібник з використання гарячих клавіш в Unreal Engine для дизайнерів, українською мовою

Індивідуальні уроки по Unreal Engine для дітей

       Вітаю. Мене звати Андрій Ігорович. Вже не перший рік я надаю послуги репетитора з математики та інформатики. Сьогодні я хочу розповісти про особливу тему, а саме — уроки по Unreal Engine для дітей . Ми живемо в епоху стрімкого розвитку технологій і комп ’ ютерна графіка є яскравим проявленням цього розвитку. Відеоігри, архітектурна візуалізація, симуляції у віртуальній реальності – це все стало можливим завдяки розвитку комп’ютерної графіки. Однією з переводих програм для відтворення 3 D -графіки у реальному часі є Unreal Engine — багатогранний інструмент для візуалізації дизайну, створення фільмів і розробки відеоігор на будь-який смак, будь-то комп’ютерні, консольні, мобільні, у віртуальній чи   доповненій реальністі. На моєму каналі ви вже могли бачити деякі безкоштовні відеоуроки по Unreal Engine . Сьогодні я хочу повідомити, що я також надаю платні індивідуальні уроки по Unreal Engine . Я пропоную самостійно розроблений навчальний план, в якому спочатку розляне

7 порад по левел-дизайну, як зробити рівень цікавішим

Практики левел-дизайну, що допоможуть будувати кращі рівні, незалежно від жанру чи масштабу.